Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [1]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [4]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [2]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN z modułem
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut
  • -25%
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [1]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [4]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą [2]
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN z modułem
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy Citroën JUMPER II z kulą kutą + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut

Hak holowniczy Citroën JUMPER II [Furgon, Minibus (również L4/XL) (w celu dodatkowego usztywnienia zderzaka należy zamówić WZ-064)] rocznik od 2006 do 01/2011 (typ F-064)

Hak holowniczy z kulą kutą
Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • 7 pin z modułem
  • 7 pin z modułem PDC
  • 13 pin z modułem
  • 13 pin z modułem PDC

info: Moduł PDC przeznaczony jest dla samochodów z czujnikami parkowania

846,88 zł 1 129,17 zł -25%
Brutto

Opis

Kupując hak holowniczy do Citroën JUMPER II, rocznik od 2006 do 01/2011 otrzymujesz:

  • Hak holowniczy bezpośrednio z fabryki z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
  • Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR. 94/20/CE i ISO 9001

Producent odpowiada za haki holownicze w całym okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego*
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu

Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.

Szczegóły produktu

Model haka
Hak holowniczy z kulą kutą [E]
Marka samochodu
Citroën
Model samochodu
JUMPER II
Wersja samochodu
Furgon, Minibus (również L4/XL) (w celu dodatkowego usztywnienia zderzaka należy zamówić WZ-064)
Rocznik samochodu
2006-01/2011
Kod haka
F-064
System kuli
odkręcana
Homologacja europejska
e20
Uciąg max
3100 kg
Nacisk na kulę
130 kg
Wartość siły "D"
16,2 kN
Demontaż zderzaka
tak
Cięcie zderzaka
Bez cięcia
20346
5905068515761

Opinie (0)

Zobacz także

Korzystając z tej strony akceptujesz, że na Twoim urządzeniu zostaną utworzone pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak akceptacji na pliki cookies spowoduje, że niektóre funkcjonalności strony mogą być niedostępne lub działać w ograniczony sposób.