Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [1]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [4]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [2]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany + wiązka 7 PIN
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany + wiązka 13 PIN
  • -25%
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [1]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [4]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany [2]
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany + wiązka 7 PIN
Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I odkręcany + wiązka 13 PIN

Hak holowniczy Land Rover FREELANDER I rocznik od 1998 do 2003 (typ L-100/1)

Hak holowniczy odkręcany
Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • 7 pin
  • 13 pin

info: Moduł PDC przeznaczony jest dla samochodów z czujnikami parkowania

497,08 zł 662,78 zł -25%
Brutto

Opis

Kupując hak holowniczy do Land Rover FREELANDER I, rocznik od 1998 do 2003 otrzymujesz:

  • Hak holowniczy z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
  • Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR i ISO 9001

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego*
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu

Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 13 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Sterowanie światłem wstecznym przyczepy.
  • Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy.
  • Obwód ładowania akumulatora przyczepy (można uzupełnić o moduł ICM).
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Sprawdzi się przy podłączeniu przyczep towarowych czy kempingowych oraz bagażników rowerowych wyposażonych w światło wsteczne.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 7 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Należy pamiętać, że gniazdo 7-pin nie ma wyprowadzonej sygnalizacji światła wstecznego i np. w Polsce może być używane jedynie z przyczepami lekkimi tj. o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg.

Szczegóły produktu

Model haka
Hak holowniczy odkręcany [A]
Marka samochodu
Land Rover
Model samochodu
FREELANDER I
Rocznik samochodu
1998-2003
Kod haka
L-100/1
System kuli
odkręcana
Homologacja europejska
e4
Uciąg max
2000 kg
Nacisk na kulę
122 kg
Wartość siły "D"
10 kN
Demontaż zderzaka
bez demontażu
Cięcie zderzaka
Bez cięcia
20979

Opinie (0)

Zobacz także

Korzystając z tej strony akceptujesz, że na Twoim urządzeniu zostaną utworzone pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak akceptacji na pliki cookies spowoduje, że niektóre funkcjonalności strony mogą być niedostępne lub działać w ograniczony sposób.