Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany
Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany [1]
Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany [2]
  • -30%
Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany
Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany [1]
Hak holowniczy Opel CORSA A odkręcany [2]

Hak holowniczy Opel CORSA A [HATCHBACK 3-5 drzwi bez zintegrowanego zderzaka] rocznik od 1982 do 1990, odkręcany (typ 28016)

Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • Wiązka 7 pin
  • Wiązka 13 pin
352,00 zł 503,02 zł -30%
Brutto

Opis

Kupując hak holowniczy do Opel CORSA A rocznik od 1982 do 1990 otrzymujesz:

  • Hak holowniczy bezpośrednio z włoskiej fabryki z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany. W razie jakichkolwiek problemów bezpłatnie wymienimy Ci hak na nowy
  • Hak posiadający europejską homologacją E 3, wyprodukowany wg europejskiej normy DIR. 94/20/CE i norm ISO 9001
  • Pomoc techniczną zarówno na etapie zakupu jak i po nim, w całym dwuletnim okresie gwarancji

Producent odpowiada za haki holownicze w całym okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. To serwis jaki zapewni Ci tylko fabryka.  

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw hartowanych śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu
  • Certyfikat homologacji
  • Wszystko oryginalnie zapakowane w fabryce

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • uniwersalny moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą szybkozłączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu. Zdarza się że oferowane przez konkurencję wiązki są zdekompletowane i montażysta musi odpowiednio poskładać wszystkie elementy. Czas montażysty jest cenny, automatycznie koszty montażu takiej wiązki są wyższe.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Kompletna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 2 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą szybkozłączek lub najlepiej ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do  modułu elektronicznego
  • uniwersalny moduł elektroniczny z gniazdem
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą szybkozłączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu. Zdarza się że oferowane przez konkurencję wiązki są zdekompletowane i montażysta musi odpowiednio poskładać wszystkie elementy. Czas montażysty jest cenny, automatycznie koszty montażu takiej wiązki są wyższe.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Kompletna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 2 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą szybkozłączek lub najlepiej ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
  • uniwersalny moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą szybkozłączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu. Zdarza się że oferowane przez konkurencję wiązki są zdekompletowane i montażysta musi odpowiednio poskładać wszystkie elementy. Czas montażysty jest cenny, automatycznie koszty montażu takiej wiązki są wyższe.

W skład zestawu elektrycznego wchodzi:

  • Wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 2 m, wtyk wraz z okablowaniem do  modułu elektronicznego
  • uniwersalny moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania.
  • zestaw montażowy, szybkozłączki
  • instrukcja montażu

Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą szybkozłączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu. Zdarza się że oferowane przez konkurencję wiązki są zdekompletowane i montażysta musi odpowiednio poskładać wszystkie elementy. Czas montażysty jest cenny, automatycznie koszty montażu takiej wiązki są wyższe.

Szczegóły produktu

Model haka
F
Opis modelu
Hak holowniczy odkręcany
Marka samochodu
Opel
Model samochodu
CORSA A
Wersja samochodu
HATCHBACK 3-5 drzwi bez zintegrowanego zderzaka
Kod wersji
A-CC
Rocznik samochodu
od 1982 do 1990
Kod haka
28016
Homologacja europejska
tyko homologacja włoska
Demontaż zderzaka
nie
Uciąg max
800 kg
Nacisk na kulę
50 kg
Kod EAN
8054521992315
Cięcie zderzaka
Niewidoczne
2019-08-27

Reviews (0)

Zobacz także

Produkt dodany do porównania

Korzystając z tej strony akceptujesz, że w Twoim urządzeniu końcowym zostaną zainstalowane pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak zgody na pliki cookies oznacza, że pewne funkcjonalności strony mogą być niedostępne.